“Vicent Sales torna a fer el ridícul venent com a èxit una campanya comercial de Sant Valentí que hores després s’anul·lava pel rebuig dels comerciants”
- El Grup Municipal Socialista lamenta les “contínues aixecades de camisa del portaveu del govern municipal als mitjans de comunicació, als qui ahir va dir de forma manipulada que s’havien repartit amb èxit els 3.000 vals de la nefasta campanya comercial, però als qui va ocultar que s’anava a anul·lar per la indignació del sector, que va retornar tots els bons”
- El portaveu adjunt socialista, José Luis López, assenyala a l’alcaldessa, Begoña Carrasco, com a “corresponsable de les ficades de pota del seu regidor de Comerç, Alberto Vidal, que en tot just dos anys s’ha convertit en la persona més nociva per a un comerç local que continua baixant persianes cada setmana”
El portaveu adjunt del Grup Municipal Socialista, José Luis López, ha qualificat de “ridícul monumental” l’última campanya comercial, en aquest cas per a Sant Valentí, impulsada per l’ajuntament presidit per Begoña Carrasco. Una nova iniciativa del seu regidor de Comerç, Alberto Vidal “que ha sigut un sonor fracàs fins i tot abans de començar, perquè no han tingut més remei que retirar-la després de la indignació de les i els comerciants de Castelló”.
A això s’uneix, com assenyala López, “una nova aparició estel·lar del portaveu del govern municipal, Vicent Sales, capaç de riure’s de nou en la cara de tots els mitjans de comunicació, als qui ahir venia com a èxit el repartiment de més de 3.000 vals d’experiències entre els comerços quan de manera paral·lela els propis comerciants estaven retornant-los, avergonyits per la iniciativa”.
La campanya suposava que els comerços entregaren als seus clients vals per a gaudir d’experiències per cada compra, “però que estan buits de contingut, que són a càrrec del comprador i que, en definitiva, són una aixecada de camisa”. Els vals arreplegaven proposades com a ‘Val per a un capvespre al Parc Ribalta’, ‘Val per a una exploració pels carrers menys coneguts’, ‘Val per a una aventura vertical en El Fadrí’, ‘Val per un berenar pel centre de Castelló’ o ‘Val per a una ruta d’art urbà i postureo fotogràfic’, “propostes absurdes” que, en la lletra xicoteta, deixen clar que ‘aquests vals no inclouen el cost dels plans i/o experiències’.
En la roda de premsa d’ahir, Vicent Sales va incidir en l’èxit de la campanya, reduint en dos o tres comerciants les queixes “per falta d’informació”. Però front “a aquest nou engany del portaveu municipal, al qual ja sabem que li agrada mentir perquè no és delicte”, apareix la “reunió urgent que van haver de fer ahir a la vesprada a l’ajuntament, trobada al qual es va citar als representants dels comerciants de Castelló i que va comptar amb la presència de Carrasco, Sales i Vidal”.
En aquesta reunió “la senyora Carrasco, davant la notable indignació dels comerciants, no va tindre més remei que anul·lar la campanya i, encara que fins i tot van plantejar buscar una alternativa d’última hora per a Sant Valentí, van ser els propis comerços els que van reclamar que la reservaren per a futures ocasions i que no es deixara al senyor Vidal actuar pel seu compte”.
La “única realitat” que hi ha és que tenim a una alcaldessa incapaç de controlar a un regidor de Comerç incompetent com Alberto Vidal, que no va tindre suficient amb idear l’any passat la nefasta campanya del Dia de la Sogra, o fracassar amb el seu primer esborrador d’ajudes per als afectats per les obres en el centre, que va ser un absolut desastre”.
Aquesta falta d’idees “contrasta amb la realitat de la ciutat, on no passa una setmana sense que baixe la persiana un nou comerç de Castelló, per a vergonya de la senyora Begoña Carrasco, que com a cap de l’oposició en el PP no passava dia sense que es fera fotos a les portes dels comerços que tancaven, prometent que amb ella en l’alcaldia això no anava a passar”.
Paraula clau
ambé et pot interessar...
RRSS