Skip to content
Castellano

Valencià

Segueix-nos!

El PSPV de Castelló qualifica de “vergonyosa” la campanya de Sant Valentí de Begoña Carrasco i acusa a PPVox de “prendre-li el pèl als comerciants i la ciutadania”

  • El Grup Municipal Socialista lamenta la “falta d’idees” de l’alcaldessa, “que es dedica a exercir de ‘influencer’ mentre veiem com cada setmana un comerç del centre de la ciutat baixa la persiana”
  • Joaquín Giner, regidor del PSPV, qualifica de “escandalosa” la campanya ideada pel regidor de Comerç, Alberto Vidal, “amb vals que ofereixen als compradors experiències com ‘’un capvespre al parc Ribalta’ que són un autèntic fiasco i que ja s’han encarregat de retornar els comerciants, que estan absolutament indignats”

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, “ha tornat a mostrar la falta de respecte que té cap al sector del comerç de Castelló en permetre una campanya ridícula que ha indignat per complet a les i els comerciants de la nostra ciutat”. Una campanya que “és una absoluta vergonya i que tracta com a ignorants als nostres veïns i veïnes”, tal com assenyala el regidor socialista Joaquín Giner.

La iniciativa, avalada per Carrasco, “ens mostra de nou la incompetència del seu regidor de Comerç, Alberto Vidal, que ha plantejat als comerciants que, per la campanya de Sant Valentí, oferisquen als clients vals per cada compra, “però que estan buits de contingut i que són meres experiències que són a càrrec del propi comprador, és a dir, que són una aixecada de camisa”.

Els vals compten amb propostes com a ‘Val per a un capvespre al Parc Ribalta’, ‘Val per a una exploració pels carrers menys coneguts’, ‘Val per a una aventura vertical en El Fadrí’, ‘Val per un berenar pel centre de Castelló’ o ‘Val per a una ruta d’art urbà i postureo fotogràfic’, “propostes absurdes” que, en la lletra xicoteta, deixen clar que ‘aquests vals no inclouen el cost dels plans i/o experiències’.

El problema ací, tal com assenyala l’edil socialista, és que “el centre es mor mentre la senyora Begoña Carrasco es dedica a ser ‘influencer’, cosa que sens dubte domina, per la qual cosa perfectament podria fer ús la pròpia alcaldessa del val del ‘postureo’ que s’ofereix en aquesta campanya comercial”.

La realitat és que “l’alcaldessa té al capdavant del càrrec de regidor de Comerç a un incompetent com Alberto Vidal, que no va tindre suficient amb idear l’any passat la nefasta campanya del Dia de la Sogra, o fracassar amb el seu primer esborrador d’ajudes per als afectats per les obres en el centre, que va ser un absolut desastre”. Ara, per a Sant Valentí, “ens ha donat un nou capítol amb la campanya de vals per a regalar experiències que no serveixen per a res. Almenys l’any passat se li va ocórrer regalar una piruleta i una galeta als clients dels nostres comerços per Sant Valentí”, ironitza Joaquín Giner.

La indignació de les i els comerciants ha sigut tal que les associacions que els representen “han decidit retornar els vals”. Aquesta falta d’idees “contrasta amb la realitat de la ciutat, on no passa una setmana sense que baixe la persiana un nou comerç de Castelló, per a vergonya de la senyora Begoña Carrasco, que com a cap de l’oposició en el PP no passava dia sense que es fera fotos a les portes dels comerços que tancaven, prometent que amb ella en l’alcaldia això no anava a passar, encara que ja veiem que la realitat és que no hi ha ningú al volant”, es lamenta el regidor socialista.

Comparteix aquesta notícia Twitter Facebook
Copiar Link
Email Imprimir

RRSS

Visita'ns en les nostres xarxes